مشاوره و روان درمانی برای افراد، زوج ها و خانواده ها

درمان مشکلات زناشویی | روان درمانی کوتاه مدت در تهران

درمان مشکلات زناشویی

درمان مشکلات زناشویی

تقریباٌ همه زن و شوهر ها در زندگی مشترک خود با چالشی جدی رو به رو شده اند، اما چگونگی حل مسئله و واکنش هر کدام نسبت به مشکل ایجاد بسیار حائز اهمیت است. افرادی که با آگاهی و سلامت روانی می خواهند روابط خود را پایدار نگه دارند به دنبال راه حل مشکل خود میگردند. و هر گونه اختلالات و مشکلات زناشویی شان را با کمک یک روانکاو خوب درمان می کنند.

هر گونه دخالت یا بی اعتمادی را به رابطه خود راه نمی دند. و سعی می کنند به همراهی و همدلی یکدیگر به حل و فصل مکشلات خود بپردازند.

اختلالات زناشویی چیست؟

به نوعی از اختلالات تعلق می گیرد که مر بوط به روابط جنسی زوجین است. مشکلی که عموماٌ به ندرت از آن صحبت می شود زیرا با عقاید و فرهنگی که در کشور ما حکم فرما است صحبت کردن در خصوص چنین مسائلی قبح سنگینی دارد. و تا جایی که زندگی افراد را مختل نکند به حل و درمان آن نمی پردازند.

این در حالی است که با آماری رو به رو هستیم که بسیاری از زوج ها با مشکلاتی این چنینی مدام دست و پنجه نرم می کنند.

سردی در برقراری ارتباطات جنسی بین طرفین، بی رغبتی به ادامه زندگی مشترک، بحث و مشاجره های لفظی ، تنش و اضطراب و بی احترامی همه و همه نشان از وجود چنین اختلالی دارد.

برای رفع هر کدام از این مشکلات باید به بهترین روانشناس مراجعه کنید تا درمان سریع و راحت حاصل شود.

درمان اختلالات زناشویی

برای حل مشکل و رفع سوء تفاهم، باید از تکنیک های مختلفی استفاده کرد. که با کمک روانکاو و مهارت های فردی انجام می شود. حرف زدن با یکدیگر همیشه به عنوان یک راه کار موثر پیشنهاد می شود. زیرا با صحبت کردن می توان به نقطه مشترکی رسید.

نباید میل ها و نیاز های یکدیگر را نادیده بگیرید. و بر روی مشکلات ایجاد شده سرپوشی نهاد. زیرا بعداٌ در نقطه ای دیگر از زندگی این مسائل سرکوب شده سر باز می کنند و بروز پیدا می کنند. اما این بار به شکل وخیم تری که می تواند به تنهایی یک زندگی را ببلعد و از پای در بیاورد. پس در هر مسئله ای در یک زمان مناسب که تحت عنوان گلدن تایم از آن یاد می کنند. باید در خصوص آن صحبت کردو به آن رسیدگی کرد.

 

روانکاوی برای :

حل اختلالات روانی و اختلالت جسمی

ارتقا سلامت روان ، درمان وسواس و افسردگی

طاهره سادات بدری مدیرعامل موسسه روانشناسی آموزشی روان سلام

شبکه های مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای دسترسی به رایگان به باشگاه آویژه
و پادکست های طاهره سادات بدری ثبت نام کنید.

باشگاه آویژه فقط برای کاربران سایت و در منوی سایت قابل مشاهده خواهد بود

سوالی دارید در خدمتیم؟